Mentalna higijena
Mentalna higijena je projekt Wiener osiguranja VIG pokrenut 2022. godine u suradnji s Hrabrim telefonom, uz partnerstvo digitalne agencije iProspect te kreativne agencije Señor. Glavni fokus projekta je pružanje znanja i pomoći u području mentalnog zdravlja djeci i mladima (a i svakoj drugoj osobi) u potrazi za podrškom, razumijevanjem, kao i korisnim savjetima.
Svakodnevno održavamo tjelesnu higijenu te brinemo za vanjski izgled, ali puno manje pažnje pridajemo našim osjećajima i mentalnom zdravlju. Upravo zato pokrenuta je platforma Mentalna higijena koja promovira važnost stjecanja i održavanja navika brige o sebi, pa tako posjetitelji na webu te Instagram i Tik Tok profilima projekta mogu pronaći tekstualne i video sadržaje stručnjaka Hrabrog telefona na temu mentalnog zdravlja. Dostupni su savjeti o temama kako izražavati osjećaje, kako prepoznati da im je potrebna podrška i kako ne samo primati, već i pružati pomoć drugima.
U kampanju su se uključili i hrvatski influenceri Adrian Popović (beyond.mind), Ivan Rado (Malajski Tapir), Rafaela Seba (rafthechild), Andrea Pacadi (pacadiiii) i Ema Luketin (emaluketin), kako bi dijeljenjem svojih iskustava mladima približili ovu važnu temu.
U 2023. godini snimljeno je preko 40 novih edukativnih video materijala, održane su radionice za roditelje te predstavnike medija, a preko 90 osnovnih škola prijavilo se na natječaj na temu mentalnog zdravlja. Prednost su imale škole koje nemaju stalnog stručnog suradnika psihologa, a pod vodstvom stručnog žirija odabrane su 4 škole u kojima će stručnjaci Hrabrog telefona održati radionice "Mala škola mentalne higijene". Za jesen je pripremljeno još mnogo sadržaja, a više informacija o aktivnostima bit će objavljeno na svim kanalima Mentalne higijene.
U drugi val kampanje uključili su se influenceri Andrian Krajcar (adriankr), Ivan Molnar (molnvr) i Dario Marčac (dariomarcac), a drugu godinu zaredom na projektu sudjeluju Rafaela Seba (rafthechild) i Andrea Pacadi (pacadiiii).
Projekt se u 2023. godini održava pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja te Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, uz partnerstvo agencije za digitalno oglašavanje Go2Digital, kreativne agencije Señor te digitalne agencije iProspect.